»Projekt železniškega logističnega vozlišča Jesenice potreben in upravičen v takšni obliki, kot je načrtovan.«
»Z ustrezno neodvisno strokovno recenzijo projekta bo mogoče verodostojno dognati, ali je obseg načrtovane naložbe upravičen in potreben.«
»Projekt je upravičen. Mogoče je bilo nekoliko nesrečno izbrano ime projekta.«
»Glavnina je usmerjena v izvedbo projektov prenove železniške infrastrukture, kot so nadgradnja proge Ljubljana–Jesenice in Ljubljana–Divača ter nadgradnja železniške postaje Grosuplje.«
»Predvsem bi priporočal ministrici, da se spremeni ime, torej ne železniška postaja Jesenice, ampak logistično vozlišče Jesenice.«
»Gradimo primorsko, štajersko progo, na gorenjski smo prenovili žilo od Kranja do Jesenic, vključno s predorom. Železniško mrežo želimo posodobiti tako za hitrejši prevoz tovora kot za prevoz potnikov.«
»To je bohinjska proga v dolžini 30 kilometrov od Jesenic do Bohinjske Bistrice in koroška proga, približno 20 kilometrov od Sv. Danijela do meje z Avstrijo«
»Najprej smo ugotovili, da je verjetno poimenovanje Železniška postaja Jesenice slabo izbrano oziroma morda celo ni pri pravilno, saj gre pri tej postaji bolj za logistično vozlišče, ki pa je izrednega pomena in zelo potrebno z vidika strategij.«
»Prva ocenjena vrednost je pravzaprav vrednost, kjer ljudje, ki to delajo, še nimajo vseh konkretnih rešitev, da bi lahko zelo natančno izračunali ceno.«
»Po današnjem glasovanju sveta direktorjev EIB-ja in posledični odobritvi posojila, za katero je bilo treba predložiti vrsto dokumentov in posredovati precej dodatnih pojasnil za izpolnitev zahtev EIB-ja, je jasno, da družba 2TDK projekt vodi transparentno in gospodarno ter da je drugi tir ekonomsko upravičen projekt, ki bo izboljšal povezljivost Slovenije s srednjo in vzhodno Evropo ter prinesel slovenskemu gospodarstvu številne koristi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju